Запис Детальніше

Роль оцінки ефективності реклами у формуванні конкурентоспроможності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль оцінки ефективності реклами у формуванні конкурентоспроможності підприємства
Role of advertising efficiency estimation in formation of enterprise’s competitiveness
 
Creator Шведун, В. О.
Shvedun, V. A.
 
Description Проаналізовано існуючі методи оцінки ефективності реклами. Обґрунтовано необхідність визначення розміру споживчої аудиторії кожного медіа-засобу з огляду на перспективне прогнозування розподілу бюджетних коштів між доцільними медіа-
каналами для забезпечення стійкої конкурентоспроможності.
In work the existing methods of advertising efficiency estimation have been analyzed. Necessity of each media mean consumer
audience size definition taking into account perspective forecasting of budgetary funds distribution between expedient media channels for maintenance of steady enterprise competitiveness is proved.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-31T12:06:53Z
2015-07-31T12:06:53Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Шведун В. О. Роль оцінки ефективності реклами у формуванні конкурентоспроможності підприємства / В. О. Шведун // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 278–280.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9029
 
Language uk