Запис Детальніше

Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній
 
Creator Козьменко, О. В.
Лисенко, В. С.
 
Subject 339.138:368 (043.2)
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-08-31T10:20:43Z
2015-08-31T10:20:43Z
2012-10
 
Type Article
 
Identifier Козьменко О. В. Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній / О. В. Козьменко, В. С. Лисенко // Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (10–12 жовт. 2012 р., м. Київ) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Гаманкова (голова ) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 95–97. – (До 10 річниці створення кафедри).
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9177
 
Language uk