Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній
|
|
Creator |
Козьменко, О. В.
Лисенко, В. С. |
|
Subject |
339.138:368 (043.2)
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-08-31T10:20:43Z
2015-08-31T10:20:43Z 2012-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Козьменко О. В. Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній / О. В. Козьменко, В. С. Лисенко // Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (10–12 жовт. 2012 р., м. Київ) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Гаманкова (голова ) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 95–97. – (До 10 річниці створення кафедри).
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9177 |
|
Language |
uk
|
|