Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів
Marketing providing of agro-industrial clusters activities |
|
Creator |
Пшенична, Т. М.
Pshenychna, T. |
|
Subject |
маркетинг
кластер молоко та молочна продукція marketing cluster milk and dairy products 658:637.1 |
|
Description |
У статті розглянуто маркетингове забезпечення агропромислових кластерів, що спрямоване на формування специфічних організаційних утворень як складових трирівневої інтеграційної моделі з виробництва, переробки і реалізації молока та молочної продукції, а також на підвищення ролі великотоварних виробників сировини з урахуванням вимог СОТ, задля створення повноцінної сировинної бази, що відповідає міжнародним стандартам якості молочної продукції.
The article deals with the investigation of the marketing support of agro-industrial clusters aimed at the formation of specific organizational units as a part of a three-level integration model of production, reprocessing and marketing of milk and dairy products. Also it is aimed at increasing the role of large-scale producers of raw materials taking into account the requirements of the WTO to create a complete resource base, which meets the international standards of dairy products quality. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-09-24T08:01:34Z
2015-09-24T08:01:34Z 2015-01-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пшенична Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів / Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 33: Проблеми управління у великотоварних промислових формуваннях. – С. 332-340.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9651 |
|
Language |
uk
|
|