Особливості планування оновлення продукції
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості планування оновлення продукції
Peculiarities of product renovation planning |
|
Creator |
Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Oberemchuk, V. F. Оберемчук, Валентина Феодосиевна |
|
Description |
Одним із шляхів забезпечення конкурентоспроможності є постійне оновлення продукції підприємства. Особливістю планування оновлення продукції є урахування результатів маркетингових досліджень та ризиків, пов’язаних із її розробленням і впровадженням.
One of the ways of ensuring competitiveness is the constant renovation of the company's products. Feature planning product updates is based on the results of marketing research and the risks associated with its development and implementation. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-09-24T09:06:15Z
2015-09-24T09:06:15Z 2010-10-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оберемчук В. Ф. Особливості планування оновлення продукції / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 220–222.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9663 |
|
Language |
uk
|
|