Запис Детальніше

Особливості планування оновлення продукції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості планування оновлення продукції
Peculiarities of product renovation planning
 
Creator Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Oberemchuk, V. F.
Оберемчук, Валентина Феодосиевна
 
Description Одним із шляхів забезпечення конкурентоспроможності є постійне оновлення продукції підприємства. Особливістю планування оновлення продукції є урахування результатів маркетингових досліджень та ризиків, пов’язаних із її розробленням і впровадженням.
One of the ways of ensuring competitiveness is the constant renovation of the company's products. Feature planning product updates is based on the results of marketing research and the risks associated with its development and implementation.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-09-24T09:06:15Z
2015-09-24T09:06:15Z
2010-10-21
 
Type Article
 
Identifier Оберемчук В. Ф. Особливості планування оновлення продукції / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 220–222.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9663
 
Language uk