Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять
Corporate social responsibility, organizational culture and image: interrelation of terms |
|
Creator |
Прохорова, Єлєна Вікторівна
Prokhorova, Ieliena Прохорова, Елена Викторовна |
|
Description |
Проаналізовано авторські підходи до визначення змісту категорій корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства. Запропоновано власний підхід до співвідношення цих понять.
Different author’s attitudes to the essence of the corporate social responsibility, organizational culture and image are analyzed. The author’s attitude to the interrelation of these terms is presented. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-09-28T06:43:09Z
2015-09-28T06:43:09Z 2010-10-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прохорова Є. В. Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять / Є. В. Прохорова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 251–253.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9699 |
|
Language |
uk
|
|