Запис Детальніше

Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять
Corporate social responsibility, organizational culture and image: interrelation of terms
 
Creator Прохорова, Єлєна Вікторівна
Prokhorova, Ieliena
Прохорова, Елена Викторовна
 
Description Проаналізовано авторські підходи до визначення змісту категорій корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства. Запропоновано власний підхід до співвідношення цих понять.
Different author’s attitudes to the essence of the corporate social responsibility, organizational culture and image are analyzed. The author’s attitude to the interrelation of these terms is presented.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-09-28T06:43:09Z
2015-09-28T06:43:09Z
2010-10-21
 
Type Article
 
Identifier Прохорова Є. В. Корпоративна соціальна відповідальність, організаційна культура і імідж підприємства: співвідношення понять / Є. В. Прохорова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 251–253.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9699
 
Language uk