Запис Детальніше

Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів
Working out programs of integrated marketing influence on the consumers of target segments
 
Creator Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliia Borysivna
Ремез, Юлия Борисовна
 
Description Проаналізовано сучасні тенденції застосування індивідуального маркетингу на ринку мобільних послуг. Розглянуто цільові сегменти користувачів за рівнем лояльності та запропоновано відповідні програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів.
Modern tendencies of individual marketing application on the market of mobile services are analyzed. Consumers target segments are
considered according to the level of loyalty and relevant programs of integrated marketing influence on the consumers of target segments are suggested.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-09-28T06:57:31Z
2015-09-28T06:57:31Z
2010-10-21
 
Type Article
 
Identifier Ремезь Ю. Б. Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів / Ю. Б. Ремезь // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 258–260.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9703
 
Language uk