Запис Детальніше

Маркетингові засади управління продажем автозапчастин

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові засади управління продажем автозапчастин
Marketing fundamentals of sales management of spare parts for cars
 
Creator Савич, О. П.
Savych, O. P
 
Description Автор обґрунтовує доцільність удосконалення управління продажем автозапчастин на засадах маркетингу. На основі вивчення наукових робіт у цій сфері та виходячи із аналізу роботи із продажу автозапчастин підприємствами малого бізнесу обґрунтовані
практичні рекомендації посилення ефективності їх роботи.
The necessity of improvement of sales management of spare parts for cars on the basis of marketing was grounded. The author made the analysis of scientific works on this topic as well as the sales of spare parts for cars by small scale business and offered practical recommendations for improvement of efficiency of their work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-09-28T07:23:58Z
2015-09-28T07:23:58Z
2010-10-21
 
Type Article
 
Identifier Савич О. П. Маркетингові засади управління продажем автозапчастин / О. П. Савич // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 269–271.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9708
 
Language uk