Запис Детальніше

Вибір CSR-заходів: орієнтація на споживача

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір CSR-заходів: орієнтація на споживача
How CSR can respond to consumer’s orientation
 
Creator Черпак, Антоніна Євгенівна
Cherpak, Antonina Yevhenivna
Черпак, Антонина Евгеньевна
 
Description Автор розглядає структуру заходів із CSR відносно ступеню зрілості споживачів та вплив потреб споживачів на CSR.
The author considers the structure of the CSR activities with respect to the degree of maturity of the consumers and influence of the needs of consumers in CSR.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-10-01T07:56:39Z
2015-10-01T07:56:39Z
2010-10-21
 
Type Article
 
Identifier Черпак А. Є. Вибір CSR-заходів: орієнтація на споживача / А. Є. Черпак // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 338–341.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9763
 
Language uk