Запис Детальніше

Формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту
Formation of competitive advantage in the market with in-depth product differentiation
Формирование конкурентных преимуществ на рынках с углубленной дифференциацией продукта
 
Creator Кузьомко, Володимир Миколайович
Кузёмко, Владимир Николаевич
Стаховська, А. В.
 
Subject диференціація продукції
горизонтальна та вертикальна диференціація продукції
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
product differentiation
horizontal and vertical product differentiation
competitive advantages
competitiveness
дифференциация продукции
горизонтальная и вертикальная дифференциация продукции
конкурентные преимущества
конкурентоспособность
658:005.332.4:339.13.025
 
Description У статті розкрито сутність і зміст поняття «диференціація продукту». Визначено роль диференціації продукту в забезпеченні стійких конкурентних переваг підприємства. Розроблено рекомендації щодо формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту.
The article reveals the essence and the concept of «product differentiation». The work considers the role of product differentiation in ensuring a sustainable competitive advantage. The recommendations on the formation of competitive advantage in the market with in-depth differentiation are presented in the paper.
В статье раскрыты сущность и содержание понятия «дифференциация продукта». Определена роль дифференциации продукта в обеспечении устойчивых конкурентных преимуществ предприятия. Разработаны рекомендации по формированию конкурентных преимуществ на рынках с углубленной дифференциацией продукта.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-10-27T13:41:15Z
2015-10-27T13:41:15Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Кузьомко В. М. Формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту / В. М. Кузьомко, А. В. Стаховська // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 1. – С. 123–127. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10512
 
Language uk