Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу
Internet-marketing as a tool for direct-marketing Интернет-маркетинг как инструмент прямого-маркетинга |
|
Creator |
Танасієнко, О. В.
Загоруйко, М. О. Соколюк, К. Ю. |
|
Subject |
прямий маркетинг
Інтернет-маркетинг реклама соціальні мережі SMO SMM Direct-marketing Internet-marketing advertising social networks прямой маркетинг Интернет-маркетинг социальные сети 658.8: 664 (045) |
|
Description |
Розглянуто поняття прямий маркетинг, Інтернет-маркетинг, їх сутність та особливості. Проаналізовано перспективи та проблеми прямого маркетингу в соціальних мережах.
The concept of direct-marketing, Internet-marketing, its nature and characteristics are considered.The prospects and problems of direct-marketing in social networks. Рассмотрены понятия прямой маркетинг, Интернет-маркетинг, их сущность и особенности. Проанализированы перспективы и проблемы прямого маркетинга в социальных сетях. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-11-02T12:20:15Z
2015-11-02T12:20:15Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Танасієнко О. В. Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу / О. В. Танасієнко, М. О. Загоруйко, К. Ю. Соколюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 117–123. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10707 |
|
Language |
uk
|
|