Запис Детальніше

Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу
Internet-marketing as a tool for direct-marketing
Интернет-маркетинг как инструмент прямого-маркетинга
 
Creator Танасієнко, О. В.
Загоруйко, М. О.
Соколюк, К. Ю.
 
Subject прямий маркетинг
Інтернет-маркетинг
реклама
соціальні мережі
SMO
SMM
Direct-marketing
Internet-marketing
advertising
social networks
прямой маркетинг
Интернет-маркетинг
социальные сети
658.8: 664 (045)
 
Description Розглянуто поняття прямий маркетинг, Інтернет-маркетинг, їх сутність та особливості. Проаналізовано перспективи та проблеми прямого маркетингу в соціальних мережах.
The concept of direct-marketing, Internet-marketing, its nature and characteristics are considered.The prospects and problems of direct-marketing in social networks.
Рассмотрены понятия прямой маркетинг, Интернет-маркетинг, их сущность и особенности. Проанализированы перспективы и проблемы прямого маркетинга в социальных сетях.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-02T12:20:15Z
2015-11-02T12:20:15Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Танасієнко О. В. Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу / О. В. Танасієнко, М. О. Загоруйко, К. Ю. Соколюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 117–123. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10707
 
Language uk