Запис Детальніше

Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України
Marketing research of consumer advantage in the cognac market Ukraine
Маркетинговые исследование потребительских преимуществ на рынке коньяка Украины
 
Creator Шквиря, Н. О.
 
Subject анкетування
маркетингові дослідження
ринок коньяку
survey
market research
market of cognac
анкетирование
маркетинговые исследования
рынок коньяка
663.2/. 5:3 39.1 3
 
Description Визначено особливості купівельної поведінки споживачів коньяку, їх мотиви та цілі, основні фактори, що впливають на вибір покупцями коньяку.
The features of consumer purchasing behavior cognac, their motivations and objectives, the main factors influencing the choice of customers cognac.
Определены особенности покупательского поведения потребителей коньяка, их мотивы и цели, основные факторы, влияющие на выбор покупателями коньяка.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-03T07:37:04Z
2015-11-03T07:37:04Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шквиря Н. О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України / Н. О. Шквиря // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 177–181. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10726
 
Language uk