Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України
Marketing research of consumer advantage in the cognac market Ukraine Маркетинговые исследование потребительских преимуществ на рынке коньяка Украины |
|
Creator |
Шквиря, Н. О.
|
|
Subject |
анкетування
маркетингові дослідження ринок коньяку survey market research market of cognac анкетирование маркетинговые исследования рынок коньяка 663.2/. 5:3 39.1 3 |
|
Description |
Визначено особливості купівельної поведінки споживачів коньяку, їх мотиви та цілі, основні фактори, що впливають на вибір покупцями коньяку.
The features of consumer purchasing behavior cognac, their motivations and objectives, the main factors influencing the choice of customers cognac. Определены особенности покупательского поведения потребителей коньяка, их мотивы и цели, основные факторы, влияющие на выбор покупателями коньяка. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-11-03T07:37:04Z
2015-11-03T07:37:04Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шквиря Н. О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України / Н. О. Шквиря // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 177–181. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10726 |
|
Language |
uk
|
|