Запис Детальніше

Розвиток інноваційної функції маркетингу як важливої складової підвищення його ефективності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток інноваційної функції маркетингу як важливої складової підвищення його ефективності
Development of innovation function as an important component marketing effectiveness
Развитие инновационной функции маркетинга как важной составляющей его эффективности
 
Creator Гуменюк, А. В.
 
Subject інновації
інвестиції
маркетингові дослідження
інформаційне забезпечення
інтегровані об’єднання
innovations
investments
market research
information
integrated union
инновации
инвестиции
маркетинговые исследования
информационное обеспечение
интегрированные объединения
658.8:338.432:634/635
 
Description Розглянуто й обгрунтовано інноваційну функцію маркетингу як важливу складову підвищення його ефективності. Запропоновано схему трансформації наукових інноваційних розробок в овочепродуктовому підкомплексі та представлено основні види інновацій, що впроваджуються в овочівництві. Виокремлено головні завдання овочевої галузі в контексті інтегрованої ринкової інфраструктури.
Considered and reasonably innovation function as an important component marketing effectiveness. The scheme of transforming scientific innovation in vegetable subcomplex and presented the main types of innovations that are introduced in vegetable production. Highlighted the main objectives of vegetable industry in the context of an integrated market infrastructure.
Рассмотрено и обоснованно инновационную функцию маркетинга как важную составляющую повышения его эффективности. Предложена схема трансформации научных инновационных разработок овочепродуктового подкомплекса и представлены основные виды инноваций, внедряемых в овощеводстве. Выделены главные задачи овощной отрасли в контексте интегрированной рыночной инфраструктуры.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-03T11:36:01Z
2015-11-03T11:36:01Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Гуменюк А. В. Розвиток інноваційної функції маркетингу як важливої складової підвищення його ефективності / А. В. Гуменюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 249–253. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10738
 
Language uk