Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств
Practical aspects of marketing research innovation enterprise Практические аспекты маркетинговых исследований инновационной деятельности предприятий |
|
Creator |
Куліш, Т. В.
|
|
Subject |
маркетингові дослідження
інноваційна діяльність зовнішнє середовище стратегія підприємства marketing research innovation external environment strategy of the enterprise маркетинговые исследования инновационная деятельность внешняя среда стратегия предприятия 658.8.012 |
|
Description |
У статті розкрито сутність сучасних методів маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств та обґрунтоване практичне їх впровадження на прикладі сільськогосподарських підприємств.
The article reveals the essence of modern methods marketing research at innovation enterprises. Their practical implementation by the example of the agricultural enterprises are prove. статье раскрыто сущность современных методов маркетинговых исследований инновационной деятельности предприятий, а также обосновано их практическое внедрение на примере сельскохозяйственных предприятий. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-11-03T11:48:26Z
2015-11-03T11:48:26Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куліш Т. В. Практичні аспекти маркетингових досліджень інноваційної діяльності підприємств / Т. В. Куліш // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 257–262. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10740 |
|
Language |
uk
|
|