Запис Детальніше

Перехід від 12-бальної системи оцінювання в школі до системи оцінювання у контексті КМС: з досвіду викладачів іноземної мови

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перехід від 12-бальної системи оцінювання в школі до системи оцінювання у контексті КМС: з досвіду викладачів іноземної мови
 
Creator Моруга, Катерина Олександрівна
Моруга, Екатерина Александровна
Лимар, Леся Володимирівна
Лимар, Леся Владимировна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-06T12:12:01Z
2015-11-06T12:12:01Z
2010-02-02
 
Type Article
 
Identifier Моруга К. О. Перехід від 12-бальної системи оцінювання в школі до системи оцінювання у контексті КМС: з досвіду викладачів іноземної мови / К. О. Моруга, Л. В. Лимар // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 2 лют. 2010 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Т. 2. – С. 661–662.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10913
 
Language uk