Запис Детальніше

Теоретичні та практичні аспекти вибору маркетингової товарної стратегії підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні та практичні аспекти вибору маркетингової товарної стратегії підприємства
Theoretical and practical aspects of selection the enterprise marketing commodity strategy
Теоретические и практические аспекты выбора маркетинговой товарной стратегии предприятия
 
Creator Наторіна, Альона Олександрівна
Natorina, A.
Наторина, Алёна Александровна
 
Subject маркетингова товарна стратегія
стратегічна альтернатива
методи вибору стратегії
marketing commodity strategy
strategic alternative
strategy selection methods
маркетинговая товарная стратегия
стратегическая альтернатива
методы выбора стратегии
658:[339.138:665.347.8](477)
 
Description У роботі визначено місце і роль маркетингової товарної стратегії для підприємства. Розглянуто напрямки розвитку товарної стратегії підприємства. Досліджено особливості підвидів маркетингової товарної стратегії. Надано характеристику задачі прийняття рішення щодо вибору стратегічної маркетингової альтернативи. Ідентифіковано схожі та відмінні риси сучасних методів вибору товарної стратегії. Наведено перелік груп показників, які слід враховувати підприємствам при виборі товарної стратегії. Обґрунтовано доцільність їх використання на прикладі підприємства олійно-жирової промисловості. Графічно зображено алгоритм процесу відбору кількісних та якісних показників для оптимального вибору стратегічної маркетингової товарної альтернативи.
In the market economy, success of the enterprise in the short and long term possible due to effective marketing product policy, where the key element is a commodity. Therefore, the question of marketing product strategy choice for the company is very important. The subject of the work is study of theoretical and practical aspects of commodity marketing strategy choice. The purpose of the article is to study the criteria for making management decisions on a commodity marketing strategies multi criteria choice model and determining the list of relevant indicators to select strategic marketing alternatives on the example of oil and fat industry. The methodological basis of the methods is cause and effect analysis. In paper three options, directions of enterprise commodity strategy are set. The differences between the strategies of differentiation and diversification are found. In addition, differences between strategy of product modification and strategy of differentiation are identified. The multi objective model of the problem making a decision choice of strategic marketing alternatives is given. Methods that used by enterprises in practice during choosing a marketing product strategy are investigated. In addition, its usefulness by
defining multiple correlation coefficient with regression analysis are justified.
В работе определено место и роль маркетинговой товарной стратегии для предприятия. Рассмотрены направления развития товарной стратегии предприятия. Исследованы особенности подвидов маркетинговой товарной стратегии. Охарактеризованы задачи принятия решения по выбору стратегической маркетинговой альтернативы. Идентифицировано схожие и
отличительные черты современных методов выбора товарной стратегии. Приведено перечень групп показателей, которые следует учитывать предприятиям при выборе товарной стратегии. Обоснована целесообразность их использования на примере масложировой промышленности. Графически представлено алгоритм процесса отбора количественных и качественных показателей для оптимального выбора стратегической маркетинговой товарной
альтернативы.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-10T12:16:09Z
2015-11-10T12:16:09Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Наторіна А. О. Теоретичні та практичні аспекти вибору маркетингової товарної стратегії підприємства / А. О. Наторіна // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 36. – С. 98–106.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/10999
 
Language uk