Запис Детальніше

Сегментування споживачів нової генерації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментування споживачів нової генерації
Segmentation of consumers of new generation
Сегментирование потребителей нового поколения
 
Creator Сай, Дарія Валеріївна
Say, Daria
Сай, Дарья Валерьевна
 
Subject поведінка споживачів
сегментація
позиціонування
маркетингові стратегії
customer behavior
segmentation
positioning
marketing strategy
поведение потребителей
сегментация
позиционирование
маркетинговые стратегии
338.67.339+685.34
 
Description Стаття присвячена дослідженню поведінки споживачів з урахуванням їх когнітивних характеристик. Виокремлено основні ознаки сучасних підходів до класифікації таких споживачів, наголошено на необхідності
вивчення постійних змін життєвих стилів суспільства, створення маркетингових комунікаційних програм з урахуванням нових, відмінних від попередніх поколінь, цінностей та особливостей споживчої поведінки. Успіх реалізації таких маркетингових програм залежить від ефективності прогнозування майбутніх вимог молоді, перспектив розвитку потреб, а також правильності виокремлення цільових аудиторій, їх інтересів, уявлень про бренди.
The article investigates consumer behavior based on their cognitive resources. The aim of the article is to study the main determinants that characterize progressive changes in the behavior of the younger generation. The article determinates features of modern approaches to classification, accentuates on the necessity to analyze the continuous changes in life styles of society, on the creating marketing communications programs taking into account new, different from the previous values and consumer behavior characteristics of each group. The understanding of the structure needs and behavior of age cohorts in the process of market segmentation, targeting allows marketing experts of the company to use reasonable enterprise marketing strategy. Success of such marketing programs implementation will depend on the correct assessment of future changes in demands of youth, possible prospects of these needs
development, as well as the justify isolating target audiences and positioning of brands. Implemented conclusions can be used in further research of multichannel
communications formation problems.
Статья посвящена исследованию поведения потребителей с учетом их когнитивных характеристик. Выделены основные признаки современных подходов к классификации таких потребителей, обоснована необходимость изучения постоянных изменений жизненных стилей общества, создание маркетинговых коммуникационных программ с учетом новых,
отличных от предыдущих поколений, ценностей и особенностей потребительского поведения. Успех реализации таких маркетинговых программ зависит от эффективности прогнозирования будущих требований молодежи, перспектив развития потребностей, а также правильности выделения целевых аудиторий, их интересов, представлений о брендах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-10T12:38:25Z
2015-11-10T12:38:25Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Сай Д. В. Сегментування споживачів нової генерації / Д. В. Сай // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 36. – С. 118–125.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/11001
 
Language uk