Запис Детальніше

Стратегічна конкурентоспроможність підприємства: змістовні імперативи та критерії оцінювання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічна конкурентоспроможність підприємства: змістовні імперативи та критерії оцінювання
Strategic competitiveness: content imperatives and evaluation criteria
Стратегическая конкурентоспособность предприятия: содержательные императивы и критерии оценки
 
Creator Смолін, Ігор Валентинович
Smolin, Igor V.
Смолин, Игорь Валентинович
 
Subject стратегія
конкурентоспроможність
стратегічна конкурентоспроможність
стратегічний період
strategy
competitiveness
strategic competitiveness
strategic period
стратегия
конкурентоспособность
стратегическая конкурентоспособность
стратегический период
330.8
 
Description Надано узагальнюючу характеристику категорії конкурентоспроможності та ознак конкурентоспроможного підприємства. На основі розгляду дискусійних положень розуміння змісту стратегічної конкурентоспроможності викладено авторську позицію, що ґрунтується на конкретизованих ознаках перспективності, тривалості і потенційності розвитку підприємства.
До наукової термінології уведено поняття стратегічного періоду, запропоновано його сутнісне визначення та методичні підходи до параметризації тривалості стратегічного періоду. Розглянуто сутнісні ознаки стратегічної конкурентоспроможності підприємства, які складають об’єктну основу визначення її кількісних характеристик. Запропоновано метод оцінювання стратегічної конкурентоспроможності на основі врахування часу функціонування діючого підприємства, досягнутого рівня конкурентоспроможності та ступеня реалізація підприємством цільових параметрів розвитку у поточному періоді, що у формалізованому вигляді спирається на розрахунок коефіцієнтів конкурентного досвіду, досягнутої і динамічної конкурентоспроможності підприємства. Доведено можливість отримання аналітичних висновків, придатних для визначення управлінських рішень, на основі матричного позиціонування складових стратегічної конкурентоспроможності досліджуваного суб’єкта ринку.
The general characteristic of the categories of competitiveness and competitive enterprise features is defined. Having analyzed the discussion issues of understanding the content of strategic competitiveness the author stated his position based on concretized characteristics of sustainability and potentiality of the company. The author introduced the scientific terminology of the concept of strategic period, offered its essential definition and methodological approaches to strategic parameterization of its duration. The key features of the strategic competitiveness of enterprises which constitute the basis for determining the object base of its quantity characteristic are considered. The method of evaluation of strategic competitiveness is proposed, based on company operating period, reached level of competitiveness and realization by the company its target parameters during the current period that is based on a formalized calculation of the coefficients of competitive experience, reached and dynamic competitiveness of the company. The expediency of obtaining analytical conclusions useful for determining management decisions based on matrix positioning of components of the strategic competitiveness of the studied market subject are proved.
Предоставлена обобщающая характеристика категории конкурентоспособности и признаков конкурентоспособного предприятия. На основе рассмотрения дискуссионных положений трактования смысла стратегической конкурентоспособности изложена авторская позиция по поводу конкретизированных признаков перспективности, продолжительности и потенциальности развития предприятия. В научную терминологию введено понятие стратегического периода, предложено его сущностное определение и методические подходы к параметризации его продолжительности. Рассмотрены сущностные признаки стратегической конкурентоспособности предприятия, составляющие объектную основу определения ее количественных характеристик. Предложен метод оценки стратегической конкурентоспособности на основе учета времени функционирования действующего
предприятия, достигнутого уровня конкурентоспособности и степени реализация предприятием целевых параметров развития в текущем периоде, который в формализованном виде опирается на расчет коэффициентов конкурентного опыта, достигнутой и динамической конкурентоспособности предприятия. Доказана возможность получения аналитических выводов, пригодных для определения управленческих решений на основе матричного позиционирования составляющих стратегической конкурентоспособности исследуемого субъекта рынка.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-10T12:50:10Z
2015-11-10T12:50:10Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Смолін І. В. Стратегічна конкурентоспроможність підприємства: змістовні імперативи та критерії оцінювання / І. В. Смолін // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 36. – С. 126–137.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/11002
 
Language uk