Запис Детальніше

Соціальне підприємництво: кон’юнктурний тренд чи ефективний інструмент вирішення соціальних проблем суспільства?

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальне підприємництво: кон’юнктурний тренд чи ефективний інструмент вирішення соціальних проблем суспільства?
Social enterpreneurship: conjuncture trend or effective tool for solving social problems?
Социальное предпринимательство: конъюнктурный тренд или эффективный инструмент решения социальных проблем общества?
 
Creator Кульбако, Марія Сергіївна
Kulbako, M.
Кульбако, Мария Сергеевна
 
Subject соціальне підприємництво
соціальні проблеми
суспільний ефект
social entrepreneurship
social problems
social effect
социальное предпринимательство
социальные проблемы
общественный эффект
316.334.3
 
Description У статті проаналізовано українське соціальне підприємництво з точки зору критеріїв, прийнятих в західній науковій традиції. Досліджено ефективність соціального підприємництва в контексті його соціальної та комерційної віддачі. За допомогою загальнонаукових та особливих методів економіки, філософії, соціології, культурології визначені основні характеристики феномену соціального підприємництва та особи соціального підприємця.
The article presents the results of research of Ukrainian social entrepreneurship in terms of the criteria adopted by the Western scientific tradition. With general and special methods of economy, philosophy, sociology and cultural studies the basic characteristics of the social entrepreneurship phenomenon and the person of social entrepreneur are defined. The research contains analysis of the economic and social effectiveness of social enterprises. In the matter of choice whether it is trend or tool for solving social problems the author concludes that in countries, where conditions are formed (trend is present) for the perception of social business, there is a dialectic relationship that demonstrates high effectiveness in solving social problems.
В статье проанализировано украинское социальное предпринимательство с точки зрения критериев, принятых в западной научной традиции. Исследована эффективность социального предпринимательства в
контексте его социальной и коммерческой отдачи. С помощью общенаучных и особых методов экономики, философии, социологии, культурологии определены основные характеристики феномена социального предпринимательства и личности социального предпринимателя.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-11T08:19:28Z
2015-11-11T08:19:28Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Кульбако М. С. Соціальне підприємництво: кон’юнктурний тренд чи ефективний інструмент вирішення соціальних проблем суспільства? / М. С. Кульбако // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 36. – С. 232–240.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/11013
 
Language uk