Запис Детальніше

Опорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатики

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Опорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатики
Supportive notes of lectures as integral component of educational materials on informatics
 
Creator Красюк, Юлія Миколаївна
Krasiuk, Iuliia
Сільченко, Марина Валеріївна
Silchenko, Maryna
Кучерява, Тетяна Олексіївна
Kucheriava, Tetiana
Супрунюк, Галина Михайлівна
Supruniuk, Galyna
 
Subject опорний конспект
навчально-методичний комплекс з інформатики
пізнавальна діяльність студентів
abstract reference
training complex of computer science
cognitive activity of students
 
Description Журнал видається за підтримки
Товариства культурного і наукового прогресу в Центральній і Східній Європі
У статті розглядається місце опорного конспекту в структурі навчально-методичного комплексу з інформатики, методичні особливості його проектування та можливості активізації пізнавальної діяльності студентів у разі використання опорного конспекту як на інноваційних лекціях, так й для самостійної роботи студентів.
The article discusses the place of the reference to the abstract structure of educational complex in economic science, methodical features of its design and capabilities to enhance the cognitive activity of students in the conditions of use of the reference outline of lectures on innovation and for students' independent work.
 
Date 2015-11-18T10:38:12Z
2015-11-18T10:38:12Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Опорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатики / Ю. М. Красюк, М. В. Сільченко, Т. О. Кучерява, Г. М. Супрунюк // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology / editorial board: Xénia Vámos (editor-in-chief) [and other]. – Budapest, 2015. – III, Issue: 57. – P. 29–34.
2308-5258(p)
2308-1996(e)
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/11229
 
Language uk