Запис Детальніше

Маркетингові дослідження стану економіки ринку як основний аспект випереджувальної підготовки фахівців бакалаврського та магістерського рівнів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження стану економіки ринку як основний аспект випереджувальної підготовки фахівців бакалаврського та магістерського рівнів
 
Creator Рзаєв, Дмитро Олександрович
Рзаев, Дмитрий Александрович
Куліда, Вікторія Іванівна
Кулида, Виктория Ивановна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-11-26T09:37:51Z
2015-11-26T09:37:51Z
2008-02-05
 
Type Article
 
Identifier Рзаєв Д. О. Маркетингові дослідження стану економіки ринку як основний аспект випереджувальної підготовки фахівців бакалаврського та магістерського рівнів / Д. О. Рзаєв, В. І. Куліда // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 1. – С. 233–234.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/11537
 
Language uk