Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Dspace iRKNEU
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Маркетингові дослідження стану економіки ринку як основний аспект випереджувальної підготовки фахівців бакалаврського та магістерського рівнів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Маркетингові дослідження стану економіки ринку як основний аспект випереджувальної підготовки фахівців бакалаврського та магістерського рівнів
Creator
Рзаєв, Дмитро Олександрович
Рзаев, Дмитрий Александрович
Куліда, Вікторія Іванівна
Кулида, Виктория Ивановна
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Date
2015-11-26T09:37:51Z
2015-11-26T09:37:51Z
2008-02-05
Type
Article
Identifier
Рзаєв Д. О. Маркетингові дослідження стану економіки ринку як основний аспект випереджувальної підготовки фахівців бакалаврського та магістерського рівнів / Д. О. Рзаєв, В. І. Куліда // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 1. – С. 233–234.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/11537
Language
uk