Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства
Управление выбором целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия Management choice of target market for the realization of innovation potential of en-terprises |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
Subject |
цільовий ринок
інноваційний потенціал підприємства точність сегментації витрати на формування ринку целевой рынок инновационный потенциал предприятия точность сегментации затраты на формирования рынка target market innovative potential of enterprises accuracy of the segmentation costs of market |
|
Description |
Викладено теоретико-методичний підхід до управління вибором (за формальними процедурами) цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства. Він дозволяє знаходити оптимальне співвідношення між рівнем точності пошуку цільових ділянок ринку методом сегментації, що розглядається як багаторівневий ітераційний процес, а також витратами на сам процес пошуку (формування) цільового ринку.
Изложен теоретико-методический подход к управлению выбором (по формальным процедурам) целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия. Он позволяет находить оптимальное соотношение между уровнем точности поиска целевых участков рынка методом сегментации, которая рассматривается как многоуровневый итерационный процесс, а также затратами на сам процесс поиска (формирование) целевого рынка Provide theoretical-methodological approach to the management of choice (for formal procedures) of the target market for the realization of innovation potential of enterprises. It allows znaho the views you optimal ratio between the level of accuracy of the search target areas of market segmentation method that considered how many equal to howl, as well as the process of iterative costs on the search process (formation) of the target market. |
|
Publisher |
Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля
|
|
Date |
2011-08-17T12:05:45Z
2011-08-17T12:05:45Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко С.М. Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства // Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць, 2008. - № 14. - С. 87-97.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088 |
|
Language |
uk
|
|