Запис Детальніше

Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства
Управление выбором целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия
Management choice of target market for the realization of innovation potential of en-terprises
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject цільовий ринок
інноваційний потенціал підприємства
точність сегментації
витрати на формування ринку
целевой рынок
инновационный потенциал предприятия
точность сегментации
затраты на формирования рынка
target market
innovative potential of enterprises
accuracy of the segmentation
costs of market
 
Description Викладено теоретико-методичний підхід до управління вибором (за формальними процедурами) цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства. Він дозволяє знаходити оптимальне співвідношення між рівнем точності пошуку цільових ділянок ринку методом сегментації, що розглядається як багаторівневий ітераційний процес, а також витратами на сам процес пошуку (формування) цільового ринку.
Изложен теоретико-методический подход к управлению выбором (по формальным процедурам) целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия. Он позволяет находить оптимальное соотношение между уровнем точности поиска целевых участков рынка методом сегментации, которая рассматривается как многоуровневый итерационный процесс, а также затратами на сам процесс поиска (формирование) целевого рынка
Provide theoretical-methodological approach to the management of choice (for formal procedures) of the target market for the realization of innovation potential of enterprises. It allows znaho the views you optimal ratio between the level of accuracy of the search target areas of market segmentation method that considered how many equal to howl, as well as the process of iterative costs on the search process (formation) of the target market.
 
Publisher Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля
 
Date 2011-08-17T12:05:45Z
2011-08-17T12:05:45Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С.М. Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства // Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць, 2008. - № 14. - С. 87-97.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088
 
Language uk