Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід
Independent work of students in the context of the Bologna process: value opportunities, the European experience Самостоятельная работа студентов в контексте Болонского процесса: значение, возможности, европейский опыт |
|
Creator |
Копил, Галина Олексіївна
Kopyl, Galyna Olexijiwna Копыл, Галина Алексеевна Струтинська, Ірина Юріївна Strutynska, Iryna Jurijiwna Струтинская, Ирина Юрьевна |
|
Subject |
самостійна робота студентів
Болонська система освітні інновації компетентнісний підхід конкурентоспроможність майбутнього фахівця independent work of students Bologna system educational innovation competence approach professional future competitiveness самостоятельная работа студентов Болонская система образовательные инновации компетентностный подход конкурентоспособность будущего специалиста 378.147:371.398 |
|
Description |
У статті йдеться про теоретичні передумови актуальності самостійної роботи студентів як з наукової, так і практичної точок зору. Розглядається Болонський процес як джерело інновацій для освітян Європи.
This article deals with the theoretical assumptions relevant to students’ independent work from the scientific and practical points of view. The Bologna process is considered as a source of innovation for teachers in Europe. В данной статье речь идет о теоретических предпосылках актуальности самостоятельной работы студентов, как с научной, так и практической точек зрения. Рассматривается Болонский процесс как источник инноваций для педагогов Европы. |
|
Publisher |
Київський національний лінгвістичний університет
|
|
Date |
2015-12-02T13:04:30Z
2015-12-02T13:04:30Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Копил Г. О. Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід / Копил Г. О., Струтинська І. Ю. // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр. / Київ. нац. лінгв. ун-т ; редкол.: О. В. Матвієнко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2014. – № 50. – С. 21–25.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/11740 |
|
Language |
uk
|
|