Запис Детальніше

Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу
 
Creator Студінський, Володимир Аркадійович
Студинский, Владимир Аркадьевич
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-16T13:47:36Z
2015-12-16T13:47:36Z
2007-02
 
Type Article
 
Identifier Студінський В. А. Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу / В. А. Студінський // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6–8 лют. 2007 р. : в 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Ч. І. – С. 490–491.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/12152
 
Language uk