Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу
|
|
Creator |
Студінський, Володимир Аркадійович
Студинский, Владимир Аркадьевич |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-16T13:47:36Z
2015-12-16T13:47:36Z 2007-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Студінський В. А. Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу / В. А. Студінський // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6–8 лют. 2007 р. : в 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Ч. І. – С. 490–491.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/12152 |
|
Language |
uk
|
|