Запис Детальніше

Управлінські аспекти забезпечення антикрихкості репутації підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управлінські аспекти забезпечення антикрихкості репутації підприємства
Management aspects of the company’s reputation аntifragile
 
Creator Дерев’янко, Олена Георгіївна
Derevianko, O. H.
 
Subject антикрихкість
стейкхолдери
довіра
нематеріальні активи
стійкість розвитку підприємства
аntifragile
stakeholders
trust
intangible assets
sustainability of the enterprise
659.1.012
 
Description Автор науково обґрунтовує необхідність формувати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості, при цьому пропонується відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація». В статті викладено авторську концепцію управління репутацією підприємства
на засадах антикрихкості та доведено перспективність її широкого впровадження в
практику менеджменту.
Author scientifically substantiates the necessity to form and evaluate the company’s reputation on the criterion antifragile. It is proposed to abandon in theory and practice of reputation management of common phrase «high reputation». In the article the
author’s concept of reputation management on the basis аntifragile has been investigated.
The author proves perspective its wide implementation in practice management.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-18T07:46:00Z
2015-12-18T07:46:00Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янко О. Г. Управлінські аспекти забезпечення антикрихкості репутації підприємства / О. Г. Дерев’янко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 74–80.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/12195
 
Language uk