Базис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Базис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачів
Basis of social responsible marketing in research and modification strategies of consumer behavior |
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafaliuk, O. Шафалюк, Александр Казимирович |
|
Subject |
маркетинг
закономірності соціальна відповідальність бізнесу споживач ефективність підприємства marketing patterns social responsibility of business consumer efficiency enterprise 001.11:3.085:658.8 |
|
Description |
Стаття присвячена актуальним проблемам визначення базису закономірностей розвитку соціально-відповідального маркетингу. Розроблено пропозиції по вдосконаленню оцінювання ефективності діяльності підприємств на принципах соціальної відповідальності.
The article is devoted to actual problems of determining the foundations of patterns of socially responsible marketing. Suggestions to improve the performance measurement businesses on the principles of social responsibility are presented in the paper. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-18T08:09:28Z
2015-12-18T08:09:28Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Базис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачів / О. К. Шафалюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 99–106.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12199 |
|
Language |
uk
|
|