Запис Детальніше

Базис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Базис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачів
Basis of social responsible marketing in research and modification strategies of consumer behavior
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafaliuk, O.
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject маркетинг
закономірності
соціальна відповідальність бізнесу
споживач
ефективність
підприємства
marketing
patterns
social responsibility of business
consumer
efficiency
enterprise
001.11:3.085:658.8
 
Description Стаття присвячена актуальним проблемам визначення базису закономірностей розвитку соціально-відповідального маркетингу. Розроблено пропозиції по вдосконаленню оцінювання ефективності діяльності підприємств на принципах соціальної відповідальності.
The article is devoted to actual problems of determining the foundations of patterns of socially responsible marketing. Suggestions to improve the performance measurement businesses on the principles of social responsibility are presented in the paper.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-18T08:09:28Z
2015-12-18T08:09:28Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Базис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачів / О. К. Шафалюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 99–106.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12199
 
Language uk