Запис Детальніше

Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача
Study of the role of brands and ways brands influence the behavior of internal and external customers
 
Creator Сайгайдак, М. П.
Sagaidak, М. P.
Лавреньов, Н. К.
Lavrenоv, N. К.
 
Subject бренд
споживач
лояльність
цінність
вартість бренду
традиційний і внутрішній маркетинг
внутрішній імідж бренду
brand
consumer
loyalty
value
cost of brand
traditional and internal marketing
internal image of brand
366.14
 
Description Визначено роль і здійснено дослідження способів впливу бренду на внутрішнього і зовнішнього споживача в системі традиційного й внутрішнього маркетингу.
An article defines the role of brand and ways brand influences the behavior of internal and external customerin the system of the traditional and internal marketing.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-18T08:24:00Z
2015-12-18T08:24:00Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Сагайдак М. П. Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача / М. П. Сагайдак, Н. К. Лавреньов // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 113–118.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/12201
 
Language uk