Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача
Study of the role of brands and ways brands influence the behavior of internal and external customers |
|
Creator |
Сайгайдак, М. П.
Sagaidak, М. P. Лавреньов, Н. К. Lavrenоv, N. К. |
|
Subject |
бренд
споживач лояльність цінність вартість бренду традиційний і внутрішній маркетинг внутрішній імідж бренду brand consumer loyalty value cost of brand traditional and internal marketing internal image of brand 366.14 |
|
Description |
Визначено роль і здійснено дослідження способів впливу бренду на внутрішнього і зовнішнього споживача в системі традиційного й внутрішнього маркетингу.
An article defines the role of brand and ways brand influences the behavior of internal and external customerin the system of the traditional and internal marketing. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-18T08:24:00Z
2015-12-18T08:24:00Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагайдак М. П. Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача / М. П. Сагайдак, Н. К. Лавреньов // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 113–118.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/12201 |
|
Language |
uk
|
|