Запис Детальніше

Соціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингу
Social responsibility in ensuring competitiveness, communication and commercial marketing-mix effectiveness
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafaliuk, O.
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу
фактори відповідальності бізнесу
ефективність
підприємства
marketing
social responsibility of business
factors of business responsibility
efficiency
enterprise
001.11:3.085:658.8
 
Description Стаття присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних та практичних аспектів щодо розвитку ефективного і соціально-відповідального маркетингу. Визначено і методично опрацьовано результативні підходи оцінювання ефективності діяльності підприємств на принципах соціальної відповідальності.
The article is devoted to the topical issues of theoretical, methodological and practical aspects of development of the effective and social responsible marketing. Effective methodic approaches of evaluating the efficiency of enterprises on the principles of social responsibility are determined.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-22T11:27:50Z
2015-12-22T11:27:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Соціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 38–45.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12264
 
Language uk