Соціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингу
Social responsibility in ensuring competitiveness, communication and commercial marketing-mix effectiveness |
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafaliuk, O. Шафалюк, Александр Казимирович |
|
Subject |
маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу фактори відповідальності бізнесу ефективність підприємства marketing social responsibility of business factors of business responsibility efficiency enterprise 001.11:3.085:658.8 |
|
Description |
Стаття присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних та практичних аспектів щодо розвитку ефективного і соціально-відповідального маркетингу. Визначено і методично опрацьовано результативні підходи оцінювання ефективності діяльності підприємств на принципах соціальної відповідальності.
The article is devoted to the topical issues of theoretical, methodological and practical aspects of development of the effective and social responsible marketing. Effective methodic approaches of evaluating the efficiency of enterprises on the principles of social responsibility are determined. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-22T11:27:50Z
2015-12-22T11:27:50Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Соціальна відповідальність у забезпеченні конкурентоспроможності, комунікаційної і комерційної ефективності комплексу маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 38–45.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12264 |
|
Language |
uk
|
|