Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах
Background and types of information strategy implementation for national enterprises |
|
Creator |
Гребешков, Олексій Миколайович
Grebeshkov, O. M. Гребешков, Алексей Николаевич |
|
Subject |
підприємство
стратегічний менеджмент інформаційна стратегія інформаційних продукт інформаційне середовище enterprise strategic management information strategy information product information environment 65.011.1 |
|
Description |
На основі авторського підходу до визначення та типології інформаційної стратегії підприємства у статті висвітлено необхідні передумови доцільності розробки інформаційної стратегії та запропоновано перелік проектів для удосконалення інформаційної роботи на прикладі чотирьох українських компаній різних бізнес-профілів.
On the basis of the author’s approach to the definition and typology of enterprise information strategy the article lightens the feasibility of developing an information strategy and proposed list of projects for the improvement of information work based on the example of four Ukrainian companies in various business formats. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-22T11:51:33Z
2015-12-22T11:51:33Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гребешков О. М. Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах / О. М. Гребешков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 61–72.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12267 |
|
Language |
uk
|
|