Запис Детальніше

Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах
Background and types of information strategy implementation for national enterprises
 
Creator Гребешков, Олексій Миколайович
Grebeshkov, O. M.
Гребешков, Алексей Николаевич
 
Subject підприємство
стратегічний менеджмент
інформаційна стратегія
інформаційних продукт
інформаційне середовище
enterprise
strategic management
information strategy
information product
information environment
65.011.1
 
Description На основі авторського підходу до визначення та типології інформаційної стратегії підприємства у статті висвітлено необхідні передумови доцільності розробки інформаційної стратегії та запропоновано перелік проектів для удосконалення інформаційної роботи на прикладі чотирьох українських компаній різних бізнес-профілів.
On the basis of the author’s approach to the definition and typology of enterprise information strategy the article lightens the feasibility of developing an information strategy and proposed list of projects for the improvement of information work based on the example of four Ukrainian companies in various business formats.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-22T11:51:33Z
2015-12-22T11:51:33Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Гребешков О. М. Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах / О. М. Гребешков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 61–72.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12267
 
Language uk