Глокалізація як конкурентна стратегія компанії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Глокалізація як конкурентна стратегія компанії
Glocalization as a competitive strategy of the company |
|
Creator |
Ліщинська, Вікторія Валеріївна
Lishchynska, V. V. Лищинская, Виктория Валерьевна |
|
Subject |
глокалізація
стратегія конкуренція глобалізація компанія маркетинг glocalization strategy competition globalization company marketing 303.43.2: 338.486 |
|
Description |
У статті розкривається суть глокалізації як конкурентної стратегії сучасної компанії, що функціонує на локальних ринках в умовах глобалізації. На прикладі успішних компаній розкривається симбіотична взаємозалежність між процесами глобалізації та локальною специфікою бізнесу. Узагальнено чинники, що визначають доцільність вибору компанією стратегії глокалізації як способу конкурентної поведінки.
The article reveals the essence of glocalization as a competitive strategy of modern companies operating on local markets in the context of globalization. For example, successful companies disclosed symbiotic interdependence between globalization and local specificity business. The factors that determine the feasibility of the selection of glocalization strategies as a means of competitive behavior are presented in the paper. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-22T12:03:44Z
2015-12-22T12:03:44Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліщинська В. В. Глокалізація як конкурентна стратегія компанії / В. В. Ліщинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 80–90.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12269 |
|
Language |
uk
|
|