Запис Детальніше

Глокалізація як конкурентна стратегія компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глокалізація як конкурентна стратегія компанії
Glocalization as a competitive strategy of the company
 
Creator Ліщинська, Вікторія Валеріївна
Lishchynska, V. V.
Лищинская, Виктория Валерьевна
 
Subject глокалізація
стратегія
конкуренція
глобалізація
компанія
маркетинг
glocalization
strategy
competition
globalization
company
marketing
303.43.2: 338.486
 
Description У статті розкривається суть глокалізації як конкурентної стратегії сучасної компанії, що функціонує на локальних ринках в умовах глобалізації. На прикладі успішних компаній розкривається симбіотична взаємозалежність між процесами глобалізації та локальною специфікою бізнесу. Узагальнено чинники, що визначають доцільність вибору компанією стратегії глокалізації як способу конкурентної поведінки.
The article reveals the essence of glocalization as a competitive strategy of modern companies operating on local markets in the context of globalization. For example, successful companies disclosed symbiotic interdependence between globalization and local specificity business. The factors that determine the feasibility of the selection of glocalization strategies as a means of competitive behavior are presented in the paper.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-22T12:03:44Z
2015-12-22T12:03:44Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ліщинська В. В. Глокалізація як конкурентна стратегія компанії / В. В. Ліщинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 80–90.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12269
 
Language uk