Конкурентні переваги друкованих ЗМІ та друкованої реклами в еру Інтернет-технологій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конкурентні переваги друкованих ЗМІ та друкованої реклами в еру Інтернет-технологій
Competitive advantages of the print mass-media and print advertising in the era of internet technology |
|
Creator |
Савощенко, Анатолій Семенович
Savoshenko, A. S. Савощенко, Анатолий Семёнович Сірук, М. М. Siruk, M. M. |
|
Subject |
засоби масової інформації (ЗМІ)
друковані ЗМІ реклама друкована реклама цільова аудиторія засоби масової комунікації (ЗМК) media print media advertising print advertising target audience mass media 655.06:659.131:005.332.4:004.738.5 |
|
Description |
У статті розглянуто значення та актуальність друкованих ЗМІ як засобу комунікаційної діяльності. Про сильні та слабкі сторони друкованого видання.
The article considers the importance and relevance of print media as a product of publishing. Investigated the benefits of print media for advertisers, and found out the advantages and disadvantages of the printed edition. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-22T12:24:52Z
2015-12-22T12:24:52Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савощенко А. С. Конкурентні переваги друкованих ЗМІ та друкованої реклами в еру Інтернет-технологій / А. С. Савощенко, М. М. Сірук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 113–119.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12272 |
|
Language |
uk
|
|