Запис Детальніше

Конкурентні переваги друкованих ЗМІ та друкованої реклами в еру Інтернет-технологій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентні переваги друкованих ЗМІ та друкованої реклами в еру Інтернет-технологій
Competitive advantages of the print mass-media and print advertising in the era of internet technology
 
Creator Савощенко, Анатолій Семенович
Savoshenko, A. S.
Савощенко, Анатолий Семёнович
Сірук, М. М.
Siruk, M. M.
 
Subject засоби масової інформації (ЗМІ)
друковані ЗМІ
реклама
друкована реклама
цільова аудиторія
засоби масової комунікації (ЗМК)
media
print media
advertising
print advertising
target audience
mass media
655.06:659.131:005.332.4:004.738.5
 
Description У статті розглянуто значення та актуальність друкованих ЗМІ як засобу комунікаційної діяльності. Про сильні та слабкі сторони друкованого видання.
The article considers the importance and relevance of print media as a product of publishing. Investigated the benefits of
print media for advertisers, and found out the advantages and disadvantages of the printed edition.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-22T12:24:52Z
2015-12-22T12:24:52Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Савощенко А. С. Конкурентні переваги друкованих ЗМІ та друкованої реклами в еру Інтернет-технологій / А. С. Савощенко, М. М. Сірук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 113–119.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12272
 
Language uk