Запис Детальніше

Маркетингові активи в системі управління результативністю міжнародних компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові активи в системі управління результативністю міжнародних компаній
Marketing assets in the system of international company efficiency management
 
Creator Пономаренко, Р. О.
Ponomarenko, R. O.
 
Subject маркетингові активи
управління результативністю ТНК
міжнародний маркетинг-менеджмент
marketing assets
performance management TNCs
international marketing management
330.88:339.138
 
Description У статті доведено визначальну роль маркетингових активів в оцінці результативності діяльності компанії у форматі оціночної моделі «продуктивність-ефективність-результативність».
Запропоновано єдиний, уніфікований підхід до ідентифікації елементів системи маркетингових активів компанії, а також обґрунтовано необхідність формування їх портфелю, як унікального набору та співвідношення аналізованих елементів системи. На основі запропонованого інтегрального підходу в даній статті визначено комплекс показників оцінки ефективності використання маркетингових активів, котрі поряд з традиційно застосовуваними фінансовими, можуть стати дієвим індикатором результативності діяльності компанії та реалізації маркетингових стратегій зокрема.
The purpose of this article is to identify the crucial role of marketing assets in evaluating the effectiveness of the company marketing activitiy in terms of the «performance-efficiency-effectiveness» valuation model. Also the author proposes an integrated approach of identifying the elements of marketing assetsystem, as well as a reasonable objective necessity of forming their portfolio as a unique set and correlation of the system`s analysed elements. Based on the integrated approach proposed in this article the author identifies a set of marketing asset efficiency measurements, that could be perfect company's effectiveness and marketing strategy implementation indicators, as well as financial ones.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-23T07:13:36Z
2015-12-23T07:13:36Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Пономаренко Р. О. Маркетингові активи в системі управління результативністю міжнародних компаній / Р. О. Пономаренко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 207–220.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12281
 
Language uk