Запис Детальніше

Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії
The concept of advertising services as legal and economic categories
 
Creator Шаталова, Лариса Миколаївна
Shatalova, Larysa
Шаталова, Лариса Николаевна
 
Subject інформація
послуга
реклама
рекламна послуга
information
service
advertising
advertising service
347.4
 
Description У статті аналізуються теоретичні аспекти визначення та співвідношення понять інформація, послуга, реклама, рекламна послуга.
In the article are analyzed the theoretical aspects of determination and correlations of definitions information, service, advertising,
advertising service.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-12-29T08:21:56Z
2015-12-29T08:21:56Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шаталова Л. М. Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії / Л. М. Шаталова // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 14. – С. 317–326.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12397
 
Language uk