Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії
The concept of advertising services as legal and economic categories |
|
Creator |
Шаталова, Лариса Миколаївна
Shatalova, Larysa Шаталова, Лариса Николаевна |
|
Subject |
інформація
послуга реклама рекламна послуга information service advertising advertising service 347.4 |
|
Description |
У статті аналізуються теоретичні аспекти визначення та співвідношення понять інформація, послуга, реклама, рекламна послуга.
In the article are analyzed the theoretical aspects of determination and correlations of definitions information, service, advertising, advertising service. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-12-29T08:21:56Z
2015-12-29T08:21:56Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шаталова Л. М. Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії / Л. М. Шаталова // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 14. – С. 317–326.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12397 |
|
Language |
uk
|
|