Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання
The religious factor in the process of consumption patterns creation |
|
Creator |
Кудінова, Алевтина Віталіївна
Kudinova, Alevtyna Кудинова, Алевтина Витальевна |
|
Subject |
модель споживання
релігія уподобання потреби мотивація споживчої діяльності model of consumption religion preferences needs motivation of consumer 330.16 |
|
Description |
У статті досліджено проблему впливу на споживчі пріоритети населення релігії як інституту, що тривалий час визначав характер соціально-економічних відносин; визначено основні риси та характеристики основних моделей споживчої поведінки за релігійним фактором.
The article examines the problem of influence on consumer priorities of the population of religion as an institution, that defined the character of socio-economic relations for along time; presents the main features and characteristics of the main models of consumer behavior in religious factors. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-01-05T09:04:19Z
2016-01-05T09:04:19Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудінова А. В. Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання / А. В. Кудінова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 5–12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12527 |
|
Language |
uk
|
|