Запис Детальніше

Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання
The religious factor in the process of consumption patterns creation
 
Creator Кудінова, Алевтина Віталіївна
Kudinova, Alevtyna
Кудинова, Алевтина Витальевна
 
Subject модель споживання
релігія
уподобання
потреби
мотивація споживчої діяльності
model of consumption
religion
preferences
needs
motivation of consumer
330.16
 
Description У статті досліджено проблему впливу на споживчі пріоритети населення релігії як інституту, що тривалий час визначав характер соціально-економічних відносин; визначено основні риси та характеристики основних моделей споживчої поведінки за релігійним фактором.
The article examines the problem of influence on consumer priorities of the population of religion as an institution, that defined the character of socio-economic relations for along time; presents the main features and characteristics of the main models of consumer behavior in religious factors.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-01-05T09:04:19Z
2016-01-05T09:04:19Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кудінова А. В. Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання / А. В. Кудінова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 5–12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12527
 
Language uk