Запис Детальніше

Сучасна концепція глобального маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасна концепція глобального маркетингу
The modern concept of global marketing
 
Creator Євдоченко, Олена Олександрівна
Yevdochenko, Olena
Евдоченко, Елена Александровна
 
Subject глобальний маркетинг
маркетингова концепція
концепція глобального маркетингу
global marketing
marketing concept
concept of global marketing
339.9
 
Description Стаття присвячена актуальним питанням формування та розвитку концепції глобального маркетингу. На основі узагальнення теоретичних підходів визначено поняття глобального маркетингу та глобальної маркетингової стратегії, охарактеризовано фактори та умови формування і використання останньої.
The article is devoted to the actual issues of formation and development of the global marketing concept. On the basis of the generalization of theoretical approaches, the paper defines the concept of global marketing and global marketing strategy, describes the factors and conditions for the formation and use of the latter.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-01-05T12:45:16Z
2016-01-05T12:45:16Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Євдоченко О. О. Сучасна концепція глобального маркетингу / О. О. Євдоченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 191–198.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/12547
 
Language uk