Запис Детальніше

Сутність та роль страхового маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та роль страхового маркетингу
 
Creator Верченко, Ганна Володимирівна
Верченко, Анна Владимировна
 
Subject 338.075.8
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-01-19T12:00:57Z
2016-01-19T12:00:57Z
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Верченко Г. В. Сутність та роль страхового маркетингу / Г. В. Верченко // Фінансово-кредитний механізм активізації інвестиційного процесу : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Кредитно-екон. ф-т ; редкол.: І. М. Диба (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 67–70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13024
 
Language uk