Запис Детальніше

Бізнес-модель підприємства: генезис і сучасна ідентифікація поняття

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бізнес-модель підприємства: генезис і сучасна ідентифікація поняття
Business model of the enterprise: the genesis and interpretation of the modern identification of definition
Бизнес-модель предприятия: генезис и современная идентификация понятия
 
Creator Алакозова, Поліна Едуардівна
Alakozova, Polina
Алакозова, Полина Эдуардовна
 
Subject бізнес-модель
підприємство
конкуренція
стратегічний менеджмент
business model
enterprise
competition
strategic management
бизнес-модель
предприятие
конкуренция
стратегический менеджмент
 
Description У статті систематизовано основні підходи до визначення поняття «бізнес-модель підприємства». Встановлено основні детермінанти розвитку підходів до визначення поняття «бізнес-модель підприємства». Запропоновано авторське групування підходів до визначення терміну за напрямком орієнтації та проведено детальний аналіз цих груп.
The article deals with the definition of «business model of the enterprise» in terms of the different approaches. The paper identifies the main determinants of the development of approaches to definition of concept "business model of the enterprise." The author suggests the necessity and grouping approaches the direction of orientation in three groups: approaches focused on value (customer-oriented); approaches focused on value creation process (production oriented); oriented approach market —market-oriented approach). The analysis groups the approaches suggested in the explanation of the concept of «business model of the enterprise» to use the integrative approach as the most appropriate to modern conditions of functioning enterprises.
В статье систематизированы определения понятия «бизнес-модель предприятия» с точки зрения разных подходов. В ходе исследования автором при помощи схемы отображены основные детерминанты развития подходов к пояснению термина «бизнес-модель предприятия». Автором предложена и обоснована необходимость группирования подходов за направлением ориентации в три группы: подходы, ориентированные на ценность (клиент-ориентированные); подходы ориентированные на процесс создания ценности (производственно-ориентированные); подходи, ориентированные на рынок — рыночно-ориентированные подходы). В ходе
анализа групп подходов предложено при пояснении понятия «бизнес-модель предприятии» использовать интегрирующий подход как наиболее оптимального современным условиям функционирования предприятий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-01-26T09:08:15Z
2016-01-26T09:08:15Z
2015-10-13
 
Type Article
 
Identifier Алакозова П. Е. Бізнес-модель підприємства: генезис і сучасна ідентифікація поняття / П. Е. Алакозова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 37. – С. 54–63.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13297
 
Language uk