Запис Детальніше

Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
 
Creator Решетілова, Тетяна Борисівна
Решетилова, Татьяна Борисовна
Довгань, Сергій
Пілова, Катерина
 
Subject поведінка споживача
сприйняття реклами
фактори сприйняття реклами
ґендер
ґендерне сприйняття
658.8.013
 
Description В статті на підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з
ґендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту
рекламного звернення.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-01-28T12:02:47Z
2016-01-28T12:02:47Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Решетілова Т. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 4. – С. 59–70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13406
 
Language uk