Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
|
|
Creator |
Решетілова, Тетяна Борисівна
Решетилова, Татьяна Борисовна Довгань, Сергій Пілова, Катерина |
|
Subject |
поведінка споживача
сприйняття реклами фактори сприйняття реклами ґендер ґендерне сприйняття 658.8.013 |
|
Description |
В статті на підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з ґендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-01-28T12:02:47Z
2016-01-28T12:02:47Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Решетілова Т. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 4. – С. 59–70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/13406 |
|
Language |
uk
|
|