Запис Детальніше

Сучасні засоби маркетингового планування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні засоби маркетингового планування
 
Creator Павленко, Анатолій Федорович
Павленко, Анатолий Фёдорович
Войчак, Анатолій Володимирович
Войчак, Анатолий Владимирович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T08:44:41Z
2016-02-18T08:44:41Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Павленко А. Ф. Сучасні засоби маркетингового планування / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 4–5. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14261
 
Language uk