Запис Детальніше

Система управління маркетинговою діяльністю підприємства (класичний метод, метод реалізації маркетингових функцій)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система управління маркетинговою діяльністю підприємства (класичний метод, метод реалізації маркетингових функцій)
 
Creator Арутюнова, Г. М.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T09:16:28Z
2016-02-18T09:16:28Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Арутюнова Г. М. Система управління маркетинговою діяльністю підприємства (класичний метод, метод реалізації маркетингових функцій) / Г. М. Арутюнова // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 13–14. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14267
 
Language uk