Запис Детальніше

Особливості управління маркетингом за стагнуючого попиту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості управління маркетингом за стагнуючого попиту
 
Creator Бєлявцев, М. І.
Воробйов, В. М.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T09:23:11Z
2016-02-18T09:23:11Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Бєлявцев М. І. Особливості управління маркетингом за стагнуючого попиту / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 21–22. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14270
 
Language uk