Особливості управління маркетингом за стагнуючого попиту
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості управління маркетингом за стагнуючого попиту
|
|
Creator |
Бєлявцев, М. І.
Воробйов, В. М. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-02-18T09:23:11Z
2016-02-18T09:23:11Z 2001-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєлявцев М. І. Особливості управління маркетингом за стагнуючого попиту / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 21–22. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14270 |
|
Language |
uk
|
|