Запис Детальніше

Проблемы развития маркетингового менеджмента

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблемы развития маркетингового менеджмента
 
Creator Ивашова, Н. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T09:57:20Z
2016-02-18T09:57:20Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Ивашова Н. В. Проблемы развития маркетингового менеджмента / Н. В. Ивашова // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 75–76. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14290
 
Language ru