Запис Детальніше

Оценка источников ценности бренда

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оценка источников ценности бренда
 
Creator Канарчук, О. И.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T10:02:30Z
2016-02-18T10:02:30Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Канарчук О. И. Оценка источников ценности бренда / О. И. Канарчук // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 79–80. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14295
 
Language ru