Запис Детальніше

Методика маркетингових досліджень регіонального ринку праці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика маркетингових досліджень регіонального ринку праці
 
Creator Карпенко, Н. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T10:50:02Z
2016-02-18T10:50:02Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Н. В. Методика маркетингових досліджень регіонального ринку праці / Н. В. Карпенко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 89–90. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14305
 
Language uk