Запис Детальніше

Особливості чинників ціноутворення для хлібоприймальних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості чинників ціноутворення для хлібоприймальних підприємств
 
Creator Богатирьов, А. М.
Кузнецова, І. О.
Савєнко, І. І.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T11:00:39Z
2016-02-18T11:00:39Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Богатирьов А. М. Особливості чинників ціноутворення для хлібоприймальних підприємств / А. М. Богатирьов, І. О. Кузнецова, І. І. Савєнко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 25. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14308
 
Language uk