Запис Детальніше

Стратегія виходу підприємства на ринок і вхідні бар’єри в управлінні підприємствами громадського харчування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія виходу підприємства на ринок і вхідні бар’єри в управлінні підприємствами громадського харчування
 
Creator Бондарєва, Г. Г.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T11:15:18Z
2016-02-18T11:15:18Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Бондарєва Г. Г. Стратегія виходу підприємства на ринок і вхідні бар’єри в управлінні підприємствами громадського харчування / Г. Г. Бондарєва // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 31. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14313
 
Language uk