Запис Детальніше

Маркетинг та організаційні особливості торгівлі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг та організаційні особливості торгівлі
 
Creator Василькова, Наталія Володимирівна
Василькова, Наталия Владимировна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T11:19:54Z
2016-02-18T11:19:54Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Василькова Н. В. Маркетинг та організаційні особливості торгівлі / Н. В. Василькова // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 33–36. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14315
 
Language uk