Запис Детальніше

Особливості маркетингової діяльності у сфері послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингової діяльності у сфері послуг
 
Creator Войчак, Анатолій Володимирович
Костенко, Н. С.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T11:26:13Z
2016-02-18T11:26:13Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Войчак А. В. Особливості маркетингової діяльності у сфері послуг / А. В. Войчак, Н. С. Костенко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 трав. 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 38–40. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14318
 
Language uk