Запис Детальніше

Маркетинг як форма адаптації фірми до змін зовнішнього середовища

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як форма адаптації фірми до змін зовнішнього середовища
 
Creator Гаркавенко, С. С.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T11:36:32Z
2016-02-18T11:36:32Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Гаркавенко С. С. Маркетинг як форма адаптації фірми до змін зовнішнього середовища / С. С. Гаркавенко // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 44–45. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14322
 
Language uk