Запис Детальніше

Особливості виходу фірм на зовнішній ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості виходу фірм на зовнішній ринок
 
Creator Гребньов, Микола Георгійович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-02-18T11:53:54Z
2016-02-18T11:53:54Z
2001-05
 
Type Article
 
Identifier Гребньов М. Г. Особливості виходу фірм на зовнішній ринок / М. Г. Гребньов // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 55–57. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14329
 
Language uk