Ефективність маркетингового управління
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективність маркетингового управління
|
|
Creator |
Гронська, Н. С.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-02-18T11:55:31Z
2016-02-18T11:55:31Z 2001-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гронська Н. С. Ефективність маркетингового управління / Н. С. Гронська // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 57–58. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/14330 |
|
Language |
uk
|
|